reede, 7. november 2014

TRW 2014- minu kogemus

TRW 2014 on minu jaoks selleks aastaks käbi. Järgnevalt minu arvamus kahe kogemuse põhjal.

Konrad:

Tursk ja seljanka
hapukoor, oliivipüree, võis küpsetatud kartul, tomatikaste, sidruniželee 




Vasikas
Sidruni ja rosmariiniga küpsetatud vasikas- kitsejuustuga täidetud kartul, letšo, soolatud seened



Küpsetatud pirn tüümiani karamellis
pirnisorbee, pirnivaht

Kokkuvõte: atmosfäär oli mõnus õdus, teenindus vajab veel hoolega sisse töötamist ning magusoit (millest mul pilti pole) oli minu meelest täiesti matsetu. Uuesti tagasi pigem ei läheks.

Diip:

Apelsini-teriyaki forell ja petersellimajonees
forell( 48C), miniaedviljad, vähesoolatud kurk, lehtpetersellimajonees 



Suitsupart, kartuli-petersellijuurepüree ja Põltsamaa Kuldne
kergelt suitsutatud pardi rinnafilee, kartuli-petersellijuurepüree, õunaveinikaste



Porgandi-datlikook 
hapukoore-moonikreemiga

Kokkuvõte: amosfäär, teenindus ja toit- absoluutselt kõik klappis! Nii imehead parti pole mina varem veel saanud. Sinna läheks kindlasti tagasi! Näiteks mõnele brunchile pühapäeval.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar