pühapäev, 9. november 2014

Estonia Spa teatripakett & Supelsaksad

Reede hommikul hakkas mul FB newsfeedil silma Estonia Spa oksjonipostitus teatripaketile. Kuna alghind tundus soodne, siis hoidsin pakkumisel päev otsa silma peal ja suutsingi teha viimase pakkumise ning paketi omale soetada. 

Pakett sisaldas järgnevat: majutust 1 öö kahele renoveeritud toas, rikkalikku buffet-hommikusööki kahele, kaht priipääset Endla teatri etendusele 8.nov, Estonia Spa Termide külastust kahele (lahkumispäeval kuni kell 12:00), soovi korral ööklubi pileteid kahele. Etenduseks oli "Boyband"- seda olen ma juba ammu näha soovinud.

Meie tuba oli Pargi hoones, renoveetiud toas. Rõduga toaga jäin mina absoluutselt rahule. Pildimaterjali ka:




Veekeskus oli Estonia Spas ka väga mõnus- erinevaid basseine ja saunu. Estonia reklaamib end kui medical spa ja seda ta ka on- spa osas pole just väga palju lastele mõeldud, aga vajadusel leiab ka neile midagi. Igatahes meie jäime rohkem kui rahule!

Kui uurisin söögikohatade kohta Pärnus, siis soovitati mulle külastada Supelsaksasid. Kuna tegu on Eesti top 50 seas oleva kohaga, oli minu huvi äratatud. Kuna Supelsaksad asusid vaid 400 m kaugusel meie Spast, siis oli programm paigas. Olen aus- koht on hea! Toit, teenindus ja atmosfäär- selles kohas on absoluutselt kõik paigas minu jaoks. Et teil ikka tekiks soov sinna minna, siis pildimaterjali ka:





Õhtune meelelahutus oli "Boyband" Endlas- ausalt, noorus tuli meelde. Ma tõesti teadsin kõiki seal esitatud laule peast. Saal oli praktiliselt välja müüdud, standing ovations ja muidugi lisalugu.

Ühesõnaga mul oli absoluutselt kordaläinud nädalavahetus :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar