kolmapäev, 26. november 2014

Chit-chat

Jah, liiga pikk paus juba postituste vahel. Aga ma palun kergemat karitust- mul on hetkel 2 töökohta, mistõttu vaba aeg võrdub suure nulliga. Tegelikult on postitused ootel- nii mitu teemat tahaks siin kajastada, aga eks need ootavad aega kui mul rohkem aega on. Või noh, tegelikult DIY jõulukaunistuset postituse võiks ju enne jõulude möödumist valmis teha või nii.

Lisaks on iga-aastane jõuluhullus kah käes. Kellele kinkida, mida kinkida, kust selleks raha saada jne.  Õnneks olen ma kohati praktilise meelelaadiga inimene ja alustan septembris jõulukinkide ostmisega- vähem stressi septembris. Sellest, et mõned inimesed juba kuu aega varem hakkavad jõululaua menüüd koostama, ma parem ei räägigi. Praktikas tuleb mul üle elada 3 jõululauda. Mis seal siis ikka- spanx ahoi! Eks elatun siis enne ja peale jõule salatist. Mitte, et see mulle suurt mõjuks, aga noh- mõte on see, mis loeb.

Tegelikult annaks ma hoopis sõna teile, oma lugejad. Blogistatistikast vaatab mulle vastu number üle 1600, aga ma isegi ei tea, kes mind siin stalkimas käib. Kes te olete? Tunnete te mind ehk ka väljaspool blogi? Võite end üles anda, garanteerin anonüümsuse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar