pühapäev, 30. november 2014

Jõuluteema vol 1

Ma tean, et ma varasemas postituses lubasin jõuluehte meisterdamise posti. Kuna ma just praegu asjaga poolepeal olen, siis peate veel kannatama. Aga ma siis jagan teiega esimese advendi puhul hoopis ideid, kuidas võiks kodu kanustada. Neid pilte vaadates jõudis mulle kohale, et mu korter on mu ideede jaoks liiga väike!


Ma jumaldan jõulutuled klaasis kombot! Minul on küll juba teist aastat ainult tuled vaasis, aga kui sinna vaasi mahuks ka kuulid, siis teeks ma midagi sellist nagu sellel pildil.


Kaneelikoored seotuna ümber küünla on selline two-in-one combo mu jaoks. Näeb selliselt mõnusalt rustikaalne välja ning kaneelikoor annab jõululõhna ka.


Ka see klaasvaasi-põhklite-kuuseokste kombinatsioon on mõnusalt rustikaalne. Samas ei karju see otseselt jõulude järele ja sobib ka peale 6-ndat jaanuarit alles jätta eeldusel, et kasutad kunstkuuske.


Värvitud oksad klaasis pluss kuuseehted on mu meelest selline vaese mehe jõulupuu. Kuulide asemel saaks siin ka jõulutulesid kasutada. Sellel kimbul on lausa kaks plussi- ei aja okkaid ja on mitu aastat taaskasutatav,


See jõulupuu on minu meelst väga andekas. Sobib koju, kus suure kuuse jaoks ruumi pole. Samuti mitu aastat järjest taaskasutatav ja kuuseokastega muret pole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar