laupäev, 15. november 2014

Kultuurijuttu

Kuna ma viimasel ajal olen tublilt kultuurne olnud, siis siinkohal väike ülevaade viimase aja etendustest.

Aiamajas Draamateatris
Kui ma etenduse kirjeldust ja osatäitajte nimekirja lugesin, siis tundus tegu olevat äris tugeva tükiga. Oi kuidas ma eksisin! Nii neurootilist ja nõrka tükki pole ma Draamateatri laval ammu näinud. Iseenesest pidi tükis juttu olema emade ja tütarde suhetest, aga see oli ikka niivõrd üle pingutatud, et polnud kiskilt otsast usutav. Ausalt, mul oli lausa nendest näitlejatest kahju seal laval.

Boyband Endlas
Antud etendus pole kindlasti just kõrgem kunst, aga must-see 90-ndate poistebändide fännidele. Etenduses on juttu ühe tolleaegse kokkuklopsitud poistebändi loomisest ja üles töötamisest kogu selle ilus ja ebainimlikkuses. Nalja ja nostalgiat sai rohkem kui rubla eest. Kui tahad kerget ja lihtsat meelelahutust- mine vaata!

Wabadusrist Draamateatris
Juttu siis poliitilisest köögipoolest EV valitsuses Pätsi ajal. Etendus oli küll päris pikk, aga mina nautisin. Absoluutselt kõik osatäijad mängisid oma osi nauditavalt ja seda etendust vaataks ehk veelgi korra.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar