laupäev, 20. september 2014

Things to buy from Poland

Varsti lähen nädalaks välismaale ja kui juba nädalake seal vaja veeta on, siis võib ju ka shopata.

Minu things to by from Poland list on järgmine:

1. Sephora küünlad
Lõhnavalik tundub imeline- kookos, karamell, mango, maasikas, mustikas jne. Kokku 14 erinevat värvi ja lõhna. Mina kui küünlafriik olen ilmselgelt taevas.Hind umbes 2,50 € tükk.

2. Sephora meigipintslite puhastusvedelik
Ma pole küll varem selliseid tooteid kasutanud, aga kuna see maksab umbes 8,50 €, siis võib ju proovida.

3. Sephora näomaskid
Neist kuulsin esimest korda Marista blogis. Kui ma muidu olen harjunud, et mask on selline paksem kreem, mida näkku panna, siis see mask on hoopis immutatud riie. Hind umbes 4,75 €.

4. Vicorias Secreti šampoon ja balsam
Ma varem nende toodetega kokku pole puutunud, aga võib ju proovida. Või laidab keegi selle idee juba eos maha?

5. Lilleline küünal
Imeline, kas ma pean veel midagi kommenteerima? Hind umbes 4 eurot. Saadaval mitmes eri värvis.

6. Padi
Imelius, eksju? Maksab umbes 12 €.

7. Pitsiline voodipesu
See sobiks mu sisustusega väga hästi. Hind umbes 19 €.

8. Saapad
Klassikalised ja lihtsad. Hind umbes 25 €.

1 kommentaar:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić wyposażenie gabinetów spa . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    VastaKustuta