laupäev, 13. september 2014

Sport

Jooksmisega pole ma kunagi suurem asi sõber olnud. Selleks suutis minu põhikooliaegne kehalise kasvatuse õpetaja mulle piisava trauma tekitada.

Küll aga olen ma enda jaoks avastanud kõndimise. Asi sai alguse 2012 sügisel, kui otsustasin SEB sügisjooksule minna. Mina, kes ma polnud selleks hetkeks oma 10 aastat grammigi trenni näinud. Mul kulus 10 km kõndimiseks praktiliselt 2 h ja olin ikka täiesti läbi, aga ära tegin!

Sellel järgnes 2013 kevadel Maijooksu 7 km kõndimisdistants. Tollel talvel olin ma juba antukene jõusaali näinud aj seetõttu oli juba kergem.

2014 aasta on aga juba tegusam olnud:
1. Maijooks 7 km
2. Rakvere ööjooks 10 km
3. Jüri jaansoni 2 silla retk 10 km
4. SEB sügisjooks 10 km

Kõige toredam mu meelest oli nendest Ööjooks- korralduslikult parim.

Aga kõigile kaaskannatajatele edu täna rajal, olgu siis joostes või kõndides!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar