pühapäev, 28. september 2014

Mis mu köögis alati olemas on

Kõrvitsaseemneõli

See pudelike leidis oma tee minu kööki kevadise Itaalia reisi ajal vahepeatusel Austrias. Kuidas ma seni selleta elasin? Parim salatikaste maailmas! Värvuselt selline tumeroheline ja pähklise maitsega. Külmpressi oliivõli ootab senini oma järge. Kui ma muidugi kohe uut kõrvitsaseemneõli ostma ei lähe.

Magus tšillikaste

Ma olen muidugi paras tuleneelajate järeltulija ja seda aasia ketšupit olen ma nõud kõigele peale valama.

Hapukoor

Ma pole suurem asi jahukastmete austaja. Minu pärast võivad need lausa olemata olla. Hapukoorest külmkastmeid oskan ma aga teha 1001 varianti. Seetõttu on hapukoor mul külmkapis kohustuslik komponent.

Sea kaelakarbonaad

Minu jaoks parim osa seast, kaalub üles ka filee. See on parajalt mahlane ja sellest saab praktiliselt kõike teha. Õnneks on see pidevalt mõnes kaubandusketis soodushinnaga. Ega ma seda siis väikse tüki osta korraga. Ikka nii kahe kilo kaupa ja portsudena külma.

Seened

Seeni ma armastan igasugusel kujul- salatis, kastmena, marineeritult, pirukates jne Jumal tänatud see aasta võis seeni lausa vikatiga niita.

Must leib

Saia ma ei söö ja musta leivata pole mu meelest elu. 9-päevase Itaalia reisi ajal oli mul ikka küll surm silme ees sellest saiahunnikust, mida seal antakse.

Küüslaugupipar

Seda maitseainet panen ma praktiliselt iga soolase toidu sisse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar