laupäev, 20. september 2014

Aliexpress

Nagu väga-väga paljud olen ka mina aeg-ajalt Aliexpressist kraami tellinud. Natukene siis minu kogemusest.

Kristallidega kõrvarõngad
Reaalselt on tegu väga ilusate kõrvarõngastega. Hind nende eest muidugi naeruväärne. Tellisime müüjalt kamba peale kuna tal on miinimumtellimuse tingimus, aga tasus ära- kõik jäid rahule.

Käekott
Ei ostnud küll samalt müüjalt, aga see-eest sellesama koti. Ostsin neid 2 tk erinevates toonides, siis toonid ja kvaliteet on head. Vaid koti avamine kergelt ei käi.

Käekott
Kvaliteet on ühe hooaja oma, aga enam-vähem OK välimuselt. Mida sa selle hinna eest tahaksid siis?

Valik ehteid, millega rahule olen jäänud:
1. Lillega kõrvarõngad
2. Lihtsad hõberõngad
3. Pärlitega sall
4. Lilledega kõrvarõngad
5. Kristalliga sõrmus
6. Mustrilised kõrvarõngad

Hetkel on mu poole tulemas ka paar asja:
1. Pitsiline käekott
2. Clutch

Et jutt päris roosamannaks ei läheks siis ei soovitaks ma kellelgi tellida seda clutchi- kvaliteet on kohutav.

Aga kuna naisterahval peab palju ilusaid asju olema, siis mõnda asja sooviks veel ikkagi saada:
1. Lipsuga kõrvarõngad
2. Sulekujuline komplekt
3. Kirjude kividega komplekt
4. Käekott
5. Kristallidega kõrvarõngad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar