teisipäev, 15. juuli 2014

Mida huvitavat teha Stockholmis vol 1

Stockholmi olen ma viimastel aastatel päris palju külastanud. Mõtlesin, et tutvustan teile ka mõningaid oma lemmikuid.

ABBA muuseum

Ole sa ABBA fänn või mitte, aga see muuseum on huvitav. On tasuta audiogiid (NB! Eesti keelt pole) ning väga palju ise katsumist- järgi proovimist. Omaette vaatamisväärsus on ülisuur ABBA kostüümide kollektsioon. Kahjuks hind on päris soolane ja soodustusi pole. Mina soovitan koos ABBA liikmetga oma lavavideo teha!




Minu teine soovitus on Kaknäs Tower ehk siis televisioonitorn. Kes laevaga Stockholmi läheb, siis torn ise asub sadamast paraja jalutuskäigu kaugusel. Vaade on väga hea, isegi pilvisema ilmaga ja hind on tunduvalt taskusõbralikum kui SkyView. Olgem ausad- ma ei usu, et sealt vaade parem oleks. Muidugi pole nii fancy :)

Skanseni vabaõhumuuseumi teavad paljud.Iseenesest on seal palju vaadata ja täiesti soovitan. Lastele meedlib kindlasti sealne akvaariumimaailm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar