kolmapäev, 30. juuli 2014

Ripsmetuššid

Mis on iga naise asendamatu iluvahend? Ripsmetušš muidugi! Ma olen läbi aastate proovinud erinevaid, nii odavamaid kui ka kallimaid. Minu endagi jaoks oli üllatava, et odavamad kipuvad minu ripsmetel paremini vastu pidama.

Avoni Superfull Mascara on minu jaoks seni kasutatud tuššidest parim. Ei jää tükki, pikendab ja püsib laitmatult ka 24 h. Seda olen kulutanud kindlalt üle 10 tuubi.

Chanel Inimitable Volume proovisin korra ära ja teist korda kindlasti enam ei proovi. Pudenes suhteliselt ruttu. Mis kasu on tuššist kui peale 7 h juba mustad tükid silme all on?

Lancome Hypnose Doll Lashes- esimene lõhnaga ripsmetušš, mida ma proovinud olen. Õnneks on lõhn väga õrn ja segama ei jää. Tegi küll kõik, mida lubas, aga kippus tükki jääma. Püsivuse üle kurta ei saa, igatahes parem kui Chanel.

Hetkel on sahtlis ootamals L'Oreali Million Lashes So Couture.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar