neljapäev, 24. juuli 2014

Minu lõhnad

Pean mainima, et ma armastan parfüüme. Saan küll pudeliga kaua läbi, sest kasutausel on mitmed korraga, aga naisel peabki olema rohkem kui üks lõhn!

Minu lemmik aastast 2004 on Elizabeth Ardeni Green Tea. Uskumatu, aga sellele lõhnale olen juba 10 aastat suutnud truuks jääda.



See lõhn on lihtsalt sobiv igale poole ja pole pealetükkiv. Eriti mugav suvel.

Sellest lõhnast ilmub igal aastal ka varitsioone- kirss, troopiline, lootos, bambus, lavendel, kameelia jne. Tavaliselt need uusversioonid mulle ei meeldi, ainus erand on siin Green Tea Tropical, vat see on mõnus!



Hinna poolest on Green Tea soodamapoolsem. Näiteks Levelzone e-poes on 50 ml Green Tea hinnaks 11,95 € ja ON24 e-poes 14 €. Green Tea Tropicali olen hetkel näinud veel vaid ON24 poes 100 ml 14 €.

Minu hetke suur-suur armastus on Serge Lutens lõhn La fille de Berlin.



Levinud need lõhnad pole ja soetaminegi pole kerge. Üheks faktoriks on muidugi hind (siinkohal olen ma õnnelik, et selle kingiks sain) ja teiseks saadavus. Eestis olen neid lõhnu näinud vaid Tallinna Kaubamajas. Lõhn ise on muidugi spetsiifiline, aga sellist lõhna soetades saad küll kindel olla, et keegi nii kergelt sama lõhnaga tänaval vastu ei tule! Nuit de cellophane väike pudel on juba ootamas kui suur peaks ükskord tühjaks saama.

Talvel premeeris mind üks meie ajakirjadest lugejakirja eest lõhnaga- Salvatore Ferragamo Signorina. Väga naiselik lõhn. Kui see mul kord otsa saab, siis soetan kindlasti uue.



Üks vana lemmik on mul ka DKNY Be Delicious. Hetkel on see pudel küll tühi, aga küll see lõhn jälle oma tee mu ellu leiab!



Üks lõhn on mul hetkel ka ootel- Cacharel'i Amor Amor.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar