reede, 23. mai 2014

Kokandus-mu kirg

Igaühel meist on kindlasti retsepte-maitseid, mida ta sooviks proovida.

Minu to-try list on järgmine:
  • Kilu-kartulivorm. Ma pole kunagi elus veel kala ja kartulit sellisel kujul teinud, ehki eraldi söön mõlemat hea meelega.
  • Pelmeenid. Ma pole veel poepelmeene kohanud, millest vaimustuda. Kas on liiga palju tainast või pole sisu maitsev. Peaks ikkagi pelmeeniraua hankima ja ise tegema. Kui vaid see sügavkülm nii pisike poleks....
  • Sushi. Sushit söön ma hea meelega ja selles vaimus sai ka kunagi need Tupperware vormid soetatud. Kui nüüd keegi veel sushi koostisosad kah tooks, küll ma siis valmis teeks.
  • Peet kitsejuustuga.Olen seda kombinatsiooni söönud Ribe-s, Wicca-s ja ka Rootsi kruiisil, aga kodus tegemiseni pole jõudnud. Miks küll- vat sellest ma aru ei saa.
  • Rostbiif. Ma jumaldan hästi valmistatud rostbiifi. Oskaks ma sed vaid ise hästi teha. Tegelikult korra olen proovinud teha, aga läksin toorainega tiba alt- vale lihatükk oli.
  • Uputatud muna. Kuidagi jube keeruline tundub see tegemine.
  • Pavlova. Mina ja munavaht pole sõbrad. Punkt.
Ja the best for the last- ma ei oska pärmitainast teha. Kes mind aitaks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar