pühapäev, 19. juuli 2015

Uut kraami kosmeetikakotis vol 1

Vahepeal olen natukene kosmeetikakoti sisu uuendanud ja mõtlesin, et jagan teiega ka.


Garnier Miracle Skin Cream- see õnnestus mul loosiga Gariner'lt saada. Kui pakil asuvat juttu uskuda, siis peaks see kreem nahatooni ühtlustama ja 24 h toitma. Kui kreem tuubist välja pigistada, siis on see valge aga kokkupuutel nahaga muutub BB kreemi laadseks. Mingit VAU effekti sellel kreemil mu jaoks pole ja toote intensiivne lõhn pole ka päris minu teema siiski.
Maybelline Color Tattoo 24hr lauvärvid- kreemjad läikivad lauvärvid,  mida on mõnus sõrmedega peale kanda. Neidst kuulsin ma esmakordsel Anna Elisabethi blogist, kes neid kiitis. Tõele au andes- on tõesti head lauvärvid. Ei kipu need näost kuhugi kaduma-kogunema ja püsivad täpselt meigi maha võtmise hetkeni. Kahjuks aga on kõik toonid läikivad ja kui säraga lauvärvid pole sinu teema, siis hoia sellest tootest kaugele.
Maybelline Colossal Volum' Express Mascara 100% Black- tegu polnud otseselt pika eelistuse tulemusega vaid pigem hädaabiostuga. Nimelt selgus, et mu hetkel kasutuses olnud ripsmetušš on jäänud maale. Kaubamajast anti ostuga kaasa ka sama sarja silmapliiats. Mis siis ikka, proovime järgi.
L’Oréal Paris Color Riche Extraordinaire huuleläige toonis Mezzo Pink jäi mulle ka silma Anna Elisabethi blogis. Seda tooni nähes armusin sellesse kohe. Ma nimelt armastan heledaid õrnroosaks värvitud huuli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar