pühapäev, 19. juuli 2015

Maasikatort

Maasikahooaeg hakkab juba läbi saama ja ma polnudki veel sellel aastal saanud maasikatorti teha- kuhu see nüüd kõlbab! Võtsin siis kätte ja tegin eile peale turulkäiku ühe maasikatordi:


Vaja läks:
1 pakk Hagari õhtukesi piskviitpõhjasid
1 suur pakk vahukoort
1 toru vanillikohupiimapastat
maasikaid

Mina lõikasid tordipõhjaplaadid pooleks ja sain seega 6 biskiviidikihti. Kuna need kihid on õhukesed, siis niisutamisega ma vaeva nägema ei hakanud. Vahustasin vahukoorre suhkruga ja kui koor vahus, siis lisasin sellele kohupiimapasta. Enamuse maasikaid viilutasin ha hakkasin torti kokku laduma- biskviit, vahukoor ja maasikaviilud ning korrata kuni viimane biskviidikiht peale läheb. Kreemijäägid määrisin tordi peale ja külgedele ning ladusin maasikad peale.
Kahju ainult, et mul Bitteri šokolaadi kodus polnud- riivitud šokolaad oleks selle viimase lihvi lisanud.
Kui soovid torti teha paksust ümmargusest biskviidipõhjast, siis soovitan seda niisutada (ma ise kasutan selleks piima).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar