neljapäev, 16. aprill 2015

Pakkimine

Homme stardin siis Prantsusmaa poole, seega täna on pakkimise päev. Raske on olla naine- sisuliselt tahaks kaasa pakkida kõik sõnnikuviskamiskummikutest kuni galakleidini.
Aga mida ma siis kaasa võtan?



Hügieenitarbed- iseenesest oleks mõttekas kaasa pakkida testrid, aga mul sobovaid pole ja seega saavad kaasa suured pudelid.


Ihukosmeetika- vähemalt mina selleta ei saa. Õnneks kreeme on mul siiski ka testersuuruses.


Jalanõud peaksid ideaalvariandis olema sisse kantud- minul kaks paari kolmest on.


Ehted ja dekoratiivkosmeetika- olen jah harakas ja uhke selle üle!


Desifitseerivad lapid ja geel on must have- tihti ei ole võimalust käsi pesta.


Meelelahtus ja snäikid bussis- Pariisini on umbes 2500 km ja kuidagi tuleb see ju sisustada. Minu puhul siis ristsõnad, ajakiri ja e-luger. Kindlasti ei maksa ka plaastreid maha jätta!


Riided! Liiga palju ehk, aga ma eelistan, et riideid on varuga.

Lisaks sellele on mu kotis veel kaelapadi, termotass, nuga ja lusikas, telefonilaadija ja kõrvaklapid muusika kuulamiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar