esmaspäev, 2. märts 2015

Blondiinijuttu

Minu peast on vist kõik värvid läbi käinud, aga olen tagasi blondi värvi juures. Minu jaoks on see kõige hooldusvabam toon- punane nõudis liiga palju hoolt ja pruuni välja kasvamine oli ikka liiga selgelt nähtav. Mitte, et nüüd blond hooldusvaba oleks- oh ei! Ma absoluutselt jäletan blondeeritud päid, mis lastakse oma juukse pigmendi ja vee toimel kollaseks minna. Ma ise eelistan halli blondi. Muidugi nõuab selle saavutamine siiski omajagu tööd.

Värv

Mina kastutan Garnier color naturals Extra light natural ash blonde värvi. Täpselt see õige toon mu jaoks.

Šampoon

Tavašampoon blondiks olemisele kaasa ei aita, selleks tuleb ikka hõbešampooniga juuste kallale minna. Ma ise kasutan Klippoteket firma šampooni- meie kodustel lettidel pole ma seda näinud, aga Läänemerel Silja laevadel on see Rootsi firma esindatud. 200 ml pudel masab seal umbes 7 eurot.


Balsam

Ainult šampoonist jääb ka väheks, seetõttu kasutan ka lillakamat balsamit. Selleks olen enda jaoks avatsanud enamustes suuremates poodides saada oleva Garnieri toote- Fructis Blond Booster:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar