esmaspäev, 26. jaanuar 2015

Blogidest üldiselt

Võite mind vabalt parandada kui tahate, aga minu jaoks jaotud Eesti blogimaastik kuidagi kaheks- üksteise koopiaks olevad blogid ja oma raja ajajad.

Esimene kategooria on mu jaoks kõik ühesuguses- piisab vaid mõnel firmal tasuta tootenäidiseid jagada ja terves hunnikus blogides on täpselt ühesugused postitused. Mõnes mõttes ma saan aru, et tore on tasuta staffi saada, aga kui juba neljandas ja viiendas blogis on sama teema, siis minul kui lugejal kipub igavaks. Samasse kategooriasse liigutaks ma ka blogijate tülid- kaks tükki norivad klikkide kogumiseks tüli ja teised kaagutavad kaasa. Aga noh- peaasi, et kirjutajatel endal huvitav oleks. Millegipärast olen ma hakanud selliseid blogisid oma blogrollist kustutama. Teoorias piisab vaid ühest, et kõigi sisuga kursis olla.

Ma ise eelistan selliseid oma teema ajajaid, kes ei tee tasuta staffi saamisel kohe kohustuslikku postitust (noh, enamik neist pole isegi sellist varianti kunagi oma blogides maininud) vaid ajavad vaikselt oma teemat. Sellised hakkab üha enam mu blogrolli kogunema ja tõesti on huvitav lugeda. Kahjuks on nii mõnigi mu lemmikblogija, kellel ka midagi öelda on, hakanud blogimaailmast eemalduma. Aga noh, ongi võimalus uusi lemmikuid leida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar