pühapäev, 26. oktoober 2014

Taimetoitlus

Ma olen arvamusel, et tänapäeval süüakse liiga palju liha. Ma ei taha enda ka täiesti taimetoitlaseks pidada, aga piirama olen ma täiesti nõus. Õnneks ei ole mu teine pool tüüpiline eesti mees, kes kohe maha sureb kui päevas kilo liha ei saa (ausalt, ma tunnen ka selles veendunud naisi), seega oli ta nõus mu ideega kaasa tulema. Seega tavaliselt on meil nädalas 1 taimetoidu päev. Me küll ei välista menüüst mune ja piimatooteid, aga konkreetset liha küll.

Taimetoitlus ei tähenda sugugi ainult toorest porgandit ja kapsalehti, vaid mõnusaid hautisi- vorma-pastasid jne. Siinkohal mõned meie pere lemmikud:
Tomati-kartuli vorm
Kikerherned metsaseentega
Ahjupeedid kitsejuustuga
Petekakotletid
Kuskuss kukeseentega
Pasta suvikõrvitsa ja sidruniga
Mehhikopärane pastavorm
Cannellonid spinatiga


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar